Megrendelés menete

 

 

 

A termék(ek) megrendelésének menete a Belizonia ajándéksziget webáruházban.

 

A rendelés leadása történhet regisztráció nélkül illetve regisztráció, majd bejelentkezés után.

 

Regisztráció nélküli rendelés esetén a rendelés menete nem követhető!

 

Rendelés menete

 

A termék kosárba helyezése a termékkártyákon elhelyezett "kosárba" gomb megnyomásával történik.

 

A termékkártyán megtekinthető a termékleírás és lehetőség van a darabszámot is beállítani.

 

A "vásárlás folytatása" gombra kattintva folytatható a vásárlási folyamat, illetve a "pénztár" gombra kattintva a szállítási és fizetési mód megadásával megrendelhető a kiválasztott termék.

 

Regisztráció nélküli vásárlás esetén a "pénztár" gombra kattintás után lehet megadni a számlázási és szállítási adatokat is.

 

Szállítási és számlázási adatok megadása után ki kell választani a szállítási és fizetési módot, majd jelezni (a kis négyzet kipipálásával) az "ÁSZF és a fizetési kötelezettség" tudomásulvételét.

 

A "megrendelés jóváhagyása" gombra kattintva történik meg a megrendelés véglegesítése.

 

A megrendelés visszaigazolása

 

A megrendelés automatikusan visszaigazolásra kerül a megadott e-mail címre (a freemail-es és citromail-es címekkel probléma adódhat), ezután kezdődik meg a rendelés feldolgozása, majd a teljesítése. A megrendelés állapota nyomon követhető a webáruházban, amelyről e-mailen is küldünk értesítést. A megrendelés teljesítésével egy időben a fizetési bizonylat elektronikus úton kerül kiküldésre a vevő által megadott email címre. A Vevő által hibásan megadott adatokért (postacím, hibás e-mail cím) NEM VÁLLALUNK FELELŐSSÉGET! Annak esetleges költségei a Vevőt terhelik.

 

A Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelést késedelem nélkül (48 órán belül) visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

 

A megrendelések feldolgozása, csomagolása, postázása munkanapokon hétfőtől-péntekig 8-16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben azt a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

 

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti, ha belép az oldalra a regisztrációkor megadott adataival.

 

Az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségei

 

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Módosítom a darabszámot” gombot.

 

Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Kiveszem” gombot, majd ezt követően a felugró ablakban az „OK” gombot.

 

A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére. Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tovább lépett, de még nem véglegesítette a megrendelést, úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol már a módosítást el tudja végezni.

 

Amennyiben az adatok véletlenül hibásan lettek megadva, vagy változtatni szeretne rajta, kérjük lépjen velünk kapcsolatba e-mailen, vagy telefonon: kozpont@belizonia.hu vagy 0620/325-77-05.

 

Az elérhetőségi adataink a szerződés 1.1 Adatok pontja alatt vagy honlapunkon a „Kapcsolat” menüpontra kattintva is megtekinthető.

 

Az elektronikus levelet fogadó szolgáltató esetleges technikai problémáiból, továbbá a megrendelő regisztráció során tévesen megadott adatokból eredő hibákért felelősséget nem vállalunk! Annak esetleges költségei a Vevőt terhelik.

 

Szállítási és fizetési mód

 

A Vevőnek minden esetben meg kell adnia a szállítási adatait.

 

Szállítás módja

 

A szállítás területe: Magyarország, az MPL Futárszolgálattal történik.

 

Szállítási módok

 

1. Személyes átvétellel

 

A megrendelt áru átvehető személyesen, nyitvatartási időben, az alábbi üzletünkben:

 

BelizoBox Bizsu és Ajándék 2200 Monor, Petőfi S. u. 8.

 

Nyitva: H-P: 10-17; Szo:8,30-12,30

 

Fizetés: helyszínen, készpénzben.

 

2. Csomag házhoz kézbesítése

 

Az MPL Futárszolgálat a csomagot a megadott szállítási címre kézbesíti.

 

Házhoz kézbesített küldemények szállítási költsége, előre utalás esetén: 990.-Ft

 

Utánvétes fizetés díja a szállítási díjon felül: 300.-Ft

 

Terjedelmes és/vagy törékeny csomag esetén: az alapdíj díj +75 %-a kerül felszámításra: 1730.-

 

A feltüntetett szállítási díjak ÁFÁ-val értendők.

 

Át nem vett, visszaküldött csomagok, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Fizetési módok

 

1. Utánvéttel a csomag átvételekor

 

A csomag átvételekor a Vevő készpénzben vagy bankkártyával kifizeti a csomag értékét a futárnak.

 

Az utánvétes fizetés díja a szállítási díjon (990.-) felül: 300.-Ft

 

2. Banki előreutalással

 

A Vevő előre átutalja az áru értékét és a szállítási díjat az Opovszki és Társa Kft bankszámlaszámára:

 

OTP Bank 11742056-21446366

 

Kérjük, utaláskor tüntessék fel a rendelésszámot, és a vevő nevét a gyorsabb ügyintézés érdekében.

 

A csomag, az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra.

 

Ennek lehetőségét a megrendelési folyamat közben lehet kiválasztani.

 

Szállítási határidő

 

A rendeléstől számítva általában 2-4 munkanap a raktáron lévő termékek esetén. Amennyiben a termék nincs raktáron, akkor a Vevőt erről értesítjük az elérhetőségei egyikén, majd mihamarabb beszerezzük és postázzuk.
Az időpontra történő szállítás kérését, kérjük a "Megjegyzés" rovatban jelezni napra pontosan. Ennek hiányában reklamációt nem fogadunk el! Amennyiben ez nem teljesíthető, a vevőnek jogában áll a rendeléstől elállni.

 

Postai utánvételnél fontos, hogy a szállítási név (legalább a vezetéknév) fel legyen tüntetve a postaládán és a kapucsengőn (tömbházas kézbesítésnél).

 

Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni mennyire fontos a szállítási és számlázási cím megfelelő gondossággal való kitöltése, élő mobiltelefonszám és email cím megadása, a vevő elérésének lehetősége. Ugyanis ha ezek a mezők hibásan vannak kitöltve, az kellemetlenségeket szülhet, amiért nem tudunk felelősséget vállalni!

 

A csomagot átvételkor meg kell vizsgálni a csomagolást és amennyiben sérülés tapasztalható rajta, azonnal jelezni kell a postán.

 

A szállítás folyamán bekövetkezett sérülésért a szállító cég vállal felelősséget. A belizonia.hu ebben az esetben a szállításból eredő károkért nem vállal felelősséget!

 

Fizetés

 

A fizetés a termék(ek) átvételekor, vagy előreutalással történik, amely lehetőségét a megrendelési folyamat közben lehet kiválasztani.
A fizetés ellenértéke kizárólag az e-mailben visszaigazolt összeg lehet. A megrendelés teljesítésével egy időben a fizetési bizonylat elektronikus úton kerül kiküldésre, a vevő által megadott email címre.

 

Reklamáció és sérült termékek kezelése

 

A szállítás folyamán bekövetkezett sérülésért a szállító cég (MPL) vállal felelősséget.

 

Amennyiben a megrendelt termék sérülten/törötten érkezik meg Önhöz, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk bármelyikén. Ezután a kiküldött csomaggal és minden tartozékával (csomagolóanyag, tömőanyag stb.) fáradjon be panasztételre a legközelebbi postahivatalba. Ott a hivatali dolgozók kötelesek felvenni egy jegyzőkönyvet a szállítás során megsérült/eltörött termékről. A jegyzőkönyv felvételére 3 munkanap áll rendelkezésére. A Vevőnek a jegyzőkönyvben jelezni kell, hogy a teljes kártérítési összegről lemond a webáruház javára. Csak ebben az esetben tudjuk gördülékenyen rendezni a kárösszeget. Ezután, kérjük, hogy a jegyzőkönyv saját példányát, és a sérült termékről készült fotót telefonjával lefotózva vagy beszkennelve juttassa el hozzánk a kozpont@belizonia.hu email címre, hogy reklamációját kezelni tudjuk. Amint a kért dokumentum beérkezett hozzánk és amennyiben van még raktáron a megrendelt termékből, azt újból kiküldjük. Ha ez a termék elfogyott vagy nem tudjuk már beszerezni, úgy a kifizetett vételárat visszautaljuk a Vevő bankszámlaszámára.

 

Elállási jog

 

Ha a szerződés megkötésére a Vevő tett ajánlatot, a Vevőt a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

 

A Vevő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az Opovszki és Társa Kft. köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is.

 

Az elállási jog hiányáról szóló előzetes tájékoztatás

 

Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha az Eladó a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

 

Elállási jog gyakorlásának a menete

 

A Vevő a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

Amennyiben a Vevő élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az Opovszki és Társa Kft. elérhetőségeinek egyikére elküldeni:

 

Postázási cím:                      2217 Gomba, Gombai út 40.
Email cím:                             kozpont@belizonia.hu

 

Ebből a célból a Vevő felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, amely innen tölthető le: Elállási nyilatkozat minta (pdf). Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe.

 

A Vevő elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Opovszki és Társa Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül).

 

A Megrendelő/Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az Eladó vállalja ezen költség viselését. A Vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli.

 

Az Opovszki és Társa Kft. azonban nem köteles a Vevő részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. Az Eladó jogosult a Vevő által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

 

Az Eladó visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

A Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

 

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darabnak kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vevő az elállási joggal.

2017.11.16.