A megrendelés menete

 

A termék(ek) megrendelésének menete a Belizonia ajándéksziget webáruházban:

A rendelés leadása történhet regisztráció nélkül illetve regisztráció, majd bejelentkezés után.
Regisztráció nélküli rendelés esetén a rendelés menete nem követhető!

Rendelés menete:

 

A termék kosárba helyezése a termékkártyákon elhelyezett "kosárba" gomb megnyomásával történik. A termékkártyán megtekinthető a termékleírás és lehetőség van a darabszámot is beállítani.
A "vásárlás folytatása" gombra kattintva folytatható a vásárlási folyamat, illetve a "pénztár" gombra kattintva a szállítási és fizetési mód megadásával megrendelhető a kiválasztott termék.Regisztráció nélküli vásárlás esetén a "pénztár" gombra kattintás után lehet megadni a számlázási és szállítási adatokat is. 
Szállítási és számlázási adatok megadása után ki kell választani a szállítási és fizetési módot, majd jelezni (a kis négyzet kipipálásával) az "ÁSZF és a fizetési kötelezettség" tudomásulvételét. A "megrendelés jóváhagyása" gombra kattintva történik meg a megrendelés véglegesítése. 
A megrendelés automatikusan visszaigazolásra kerül a megadott e-mail címre (a freemail-es és citromail-es címekkel probléma adódhat), ezután kezdődik meg a rendelés feldolgozása, majd a teljesítése. A megrendelés állapota nyomon követhető a webáruházban, amelyről emailen is küldünk értesítést. A megrendelés teljesítésével egy időben a fizetési bizonylat elektronikus úton kerül kiküldésre a vevő által megadott email címre. A Vevő által hibásan megadott adatokért (postacím, hibás email cím) NEM VÁLLALUNK FELELŐSSÉGET! Annak esetleges költségei a Vevőt terhelik.

A megrendelések feldolgozása, csomagolása, postázása munkanapokon hétfőtől-péntekig 8-16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben azt a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. 

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra a regisztrációkor megadott adataival.

 Az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségei: 

Amennyiben az adatok véletlenül hibásan lettek megadva, vagy változtatni szeretne rajta, kérjük lépjen velünk kapcsolatba e-mailen, vagy telefonon: kozpont@belizonia.hu vagy 0620/325-77-05.
Az elérhetőségi adataink a szerződés 1.1 Adatok pontja alatt vagy honlapunkon a „Kapcsolat” menüpontra is megtekinthető.
Az elektronikus levelet fogadó szolgáltató esetleges technikai problémáiból, továbbá a megrendelő regisztráció során tévesen megadott adatokból eredő hibákért felelőséget nem vállalunk. Annak esetleges költségei a Vevőt terhelik.

Szállítási és fizetési mód

 

A Vevőnek minden esetben meg kell adnia a szállítási adatait.

Szállítás módja: A szállítás területe: Magyarország,  az MPL Futárszolgálattal történik.

 

Szállítási módok 

1. Személyes átvétellel:
A megrendelt áru átvehető személyesen, nyitvatartási időben az alábbi üzletünkben: BelizoBox Bizsu és Ajándék 2200 Monor, Petőfi S. u. 8.
Nyitva: H-P: 10-17, Szo:8,30-12,30 

Fizetés: helyszínen, készpénzben 

2. Csomag házhoz kézbesítése 

Az MPL Futárszolgálat a csomagot a megadott szállítási címre kézbesíti. 

Házhoz kézbesített küldemények szállítási költsége, előre utalás esetén: 990.-Ft 
Utánvétes fizetés díja a szállítási díjon felül: 300.-Ft

 

Terjedelmes és/vagy törékeny csomag esetén: az alapdíj díj +75 %-a kerül felszámításra: 1730.-

A feltüntetett szállítási díjak ÁFÁ-val értendők. 

Át nem vett, visszaküldött csomagok, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Fizetési módok

 

1. Utánvéttel a csomag átvételekor 

A csomag átvételekor a Vevő készpénzben vagy bankkártyával kifizeti a csomag értékét a futárnak.
Az utánvétes fizetés díja a szállítási díjon (990.-) felül: 300.-Ft 

2. Banki előreutalással 

A Vevő előre átutalja az áru értékét és a szállítási díjat az Opovszki és Társa Kft bankszámlaszámára: OTP Bank 11742056-21446366

A csomag, az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra.
Ennek lehetőségét a megrendelési folyamat közben lehet kiválasztani. 

Szállítási határidő 

A rendeléstől számítva általában 2-3 munkanap a raktáron lévő termékek esetén. Amennyiben a termék nincs raktáron, akkor a Vevőt erről értesítjük az elérhetőségei egyikén, majd mihamarabb beszerezzük és postázzuk.
Az időpontra történő szállítás kérését, kérjük a "Megjegyzés" rovatban jelezni napra pontosan. Ennek hiányában reklamációt nem fogadunk el! Amennyiben ez nem teljesíthető, a vevőnek jogában áll a rendeléstől elállni.

Postai utánvételnél fontos, hogy a szállítási név(legalább a vezetéknév) fel legyen tüntetve a postaládán és a kapucsengőn (tömbházas kézbesítésnél). 

Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni mennyire fontos a szállítási és számlázási cím megfelelő gondossággal való kitöltése, élő mobiltelefonszám és emailcím megadása, a vevő elérésének lehetősége. Ugyanis ha ezek a mezők hibásan vannak kitöltve, az kellemetlenségeket szülhet, amiért nem tudunk felelősséget vállalni! 

A csomagot átvételkor meg kell vizsgálni a csomagolást és amennyiben sérülés tapasztalható rajta, azonnal jelezni kell a postán. 

A szállítás folyamán bekövetkezett sérülésért a szállító cég vállal felelősséget. A belizonia.hu ebben az esetben a szállításból eredő károkért nem vállal felelősséget.

Fizetés 

A fizetés a termék(ek) átvételekor, vagy előreutalással történik, amely lehetőségét a megrendelési folyamat közben lehet kiválasztani.
A fizetés ellenértéke kizárólag az e-mailben visszaigazolt összeg lehet. A megrendelés teljesítésével egy időben a fizetési bizonylat elektronikus úton kerül kiküldésre, a vevő által megadott email címre.

 

Reklamáció-Sérült termékek kezelése

A szállítás folyamán bekövetkezett sérülésért a szállító cég (MPL) vállal felelősséget.

Amennyiben a megrendelt termék sérülten/törötten érkezik meg Önhöz, úgy kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk bármelyikén. Ezután a kiküldött csomaggal és minden tartozékával (csomagolóanyag, tömőanyag stb.) fáradjon be panasztételre a legközelebbi postahivatalba. Ott a hivatali dolgozók kötelesek felvenni egy jegyzőkönyvet a szállítás során megsérült/eltörött termékről. A  Vevőnek a jegyzőkönyvben jelezni kell, hogy a  teljes kártérítési összegről lemond a webáruház javára. Csak ebben az esetben tudjuk gördülékenyen rendezni a kárösszeget. Ezután kérjük, hogy a jegyzőkönyv saját példányát telefonjával lefotózva vagy beszkennelve juttassa el hozzánk a kozpont@belizonia.hu email címre, hogy reklamációját kezelni tudjuk.
Amint a kért dokumentum beérkezett hozzánk és amennyiben van még raktáron a megrendelt termékből, azt újból kiküldjük. Ha ez a termék elfogyott vagy nem tudjuk már beszerezni, úgy a kifizetett vételárat visszautaljuk a Vevő bankszámlaszámára.

 Elállási jog 

A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az Opi Clean Team Bt. köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló  elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is. 

Elállási jog gyakorlásának a menete: 

Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles  az elállási szándékát tartalmazó  elállási nyilatkozatot az Opovszki és Társa Kft. elérhetőségeinek egyikére elküldeni: 

Postázási cím: 2217 Gomba, Gombai út 40.
Email cím: kozpont@belizonia.hu 

Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, amely innen tölthető le:  Elállási nyilatkozat minta (pdf) . Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni  14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét vesszük figyelembe.

 

A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Opovszki és Társa Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben  a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Opovszki és Társa Kft. azonban nem köteles a Vásárló részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. Az Eladó jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

 

Az Eladó visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

 

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az  utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

 

2017.08.11.